Strona głównaFirmyDr. Max rozwija skrzydła: nowy koncept Bjut zmienia podejście do kosmetyki

Dr. Max rozwija skrzydła: nowy koncept Bjut zmienia podejście do kosmetyki

Aktualizacja 09-12-2024 14:16

Udostępnij

Dr. Max, druga co do wielkości sieć aptek w Europie, wprowadza nowy koncept handlowy pod nazwą Bjut by Dr. Max. Pierwszy sklep, otwarty 1 grudnia 2024 roku w centrum handlowym Westfield Chodov w Pradze, ma szansę zrewolucjonizować sposób, w jaki konsumenci postrzegają kosmetykę i farmację.

Nowe podejście do piękna: Bjut by Dr. Max

Na powierzchni ponad 300 m² klienci znajdą luksusowe kosmetyki, perfumy, suplementy diety oraz innowacyjne usługi, takie jak analiza skóry i włosów oraz zabiegi kosmetyczne. Strefy zabiegowe – huby – są zaprojektowane tak, by zapewnić komfort i prywatność. To połączenie profesjonalnego doradztwa farmaceutycznego z holistycznym podejściem do pielęgnacji ciała.

Bjut – więcej niż kosmetyka

Nazwa Bjut to skrócona wersja angielskiego słowa „beauty”, ale filozofia stojąca za konceptem sięga głębiej. Dr. Max integruje wiedzę farmaceutyczną z trendami kosmetycznymi, oferując klientom kompleksowe podejście do piękna. „Bjut” symbolizuje połączenie zdrowia, estetyki i nowoczesnych rozwiązań technologicznych.

Czy Bjut zmieni rynek kosmetyczny w Polsce?

Chociaż pierwsza placówka Bjut została otwarta w Czechach, pomysł ten ma potencjał, aby znaleźć się również w Polsce. Polscy klienci coraz bardziej cenią połączenie profesjonalnej wiedzy farmaceutycznej z ofertą kosmetyczną, co idealnie wpisuje się w filozofię Bjut. Możliwość skorzystania z analizy skóry czy spersonalizowanych zabiegów kosmetycznych w jednej lokalizacji może być odpowiedzią na rosnące potrzeby konsumentów.

Ekspansja Grupy Dr. Max

Założona w 2004 roku w Czechach, Grupa Dr. Max szybko stała się liderem rynku aptecznego w Europie Środkowo-Wschodniej. Obecnie działa w 17 krajach, koncentrując się na kluczowych rynkach, takich jak Polska, Czechy czy Słowacja. W Polsce funkcjonuje już 543 apteki tej sieci, a cała grupa osiągnęła w 2023 roku 4,6 mld euro przychodów – o 20% więcej niż rok wcześniej.

Dzięki tak silnej pozycji rynkowej, wejście w segment kosmetyczny wydaje się naturalnym krokiem. Grupa planuje rozwijać koncept Bjut na innych rynkach, jeśli czeski eksperyment okaże się sukcesem.

Źródło:

  • https://www.wiadomoscihandlowe.pl/handel-i-dystrybucja/nowe-formaty-i-koncepty-handlowe/bjut-by-dr-max-grupa-dr-max-znana-dotad-z-prowadzenia-aptek-otwiera-pierwszy-salon-kosmetyczny-2521913
Redakcja Alert Medyczny
Redakcja Alert Medyczny
Alert Medyczny to źródło najświeższych informacji i fachowych analiz, stworzone z myślą o profesjonalistach działających w branży medycznej i farmaceutycznej.

Ważne tematy

Trzymaj rękę na pulsie. Zapisz się na newsletter.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Więcej aktualności