Strona głównaAptekiMarcin Bojarski dołącza do Grupy Cosmedica – nowy wiceprezes ds. e-commerce, digital...

Marcin Bojarski dołącza do Grupy Cosmedica – nowy wiceprezes ds. e-commerce, digital i business development

Aktualizacja 08-01-2025 10:29

Udostępnij

Marcin Bojarski, dotychczasowy prezes Drogerii Natura, objął stanowisko wiceprezesa ds. e-commerce, digital i rozwoju w Grupie Cosmedica. To kolejny krok w jego imponującej karierze związanej z e-commerce i rozwojem biznesu.

Nowa rola w Grupie Cosmedica

Cosmedica, jedna z największych polskich sieci aptek i punktów dermokosmetycznych, zatrudniająca około 700 osób, zyskała w Marcinie Bojarskim eksperta w dziedzinie cyfrowego rozwoju. Firma, posiadająca obecnie 80 placówek w Polsce, zamierza mocno inwestować w rozwój e-commerce i kanałów digital.

Na swoim profilu LinkedIn Bojarski ogłosił:

Chętnie udostępnię informację, że zaczynam pracę na nowym stanowisku VP eCommerce, Digital & Development w grupie Cosmedica! Mikołaj Nałęcz, MBA – dziękuję za zaproszenie do zespołu. Jednocześnie kontynuuje i nadal wspieram rozwój Nabea Sp. z o. o.

Kim jest Marcin Bojarski?

Marcin Bojarski, znany jest w branży z szerokiego doświadczenia w e-commerce, swoją karierę budował w największych polskich i międzynarodowych firmach. W latach 2019-2022 pełnił funkcję dyrektora e-commerce w Carrefour Polska, gdzie rozwijał strategię sprzedaży online. Wcześniej, w latach 2017-2019, jako Head of eCommerce – Sales w Lidlu, współtworzył nowoczesne kanały sprzedaży.

Bojarski związany był także z takimi markami jak Philips, Empik oraz Smyk. Od kwietnia 2022 roku pełnił funkcję prezesa Drogerii Natura. Od czerwca 2024 roku Bojarski kieruje również Nabea – sklepem internetowym specjalizującym się w sprzedaży kosmetyków.

Cosmedica – sieć z potencjałem

Cosmedica to sieć aptek oparta w 100% na polskim kapitale. Dzięki doświadczonemu zespołowi i strategicznemu podejściu firma konsekwentnie rozwija swoje kanały sprzedaży. Decyzja o zatrudnieniu Bojarskiego jako wiceprezesa ds. digital i rozwoju wydaje się być krokiem w kierunku nowoczesnych rozwiązań technologicznych i zwiększenia konkurencyjności na rynku.

Źródło:

  • Marcin Bojarski / Linkedin

Ważne tematy

Trzymaj rękę na pulsie. Zapisz się na newsletter.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Więcej aktualności